
Dette er ett av bildene som skremmer oss av de vi ser, korn sirkler som ingen vet hva kommer fra eller hvordan de oppstår. Dette bildet ble tatt av bonden selv som kjørte flyet, han fløy over åkeren sin 1 time før korn sirklene dukket opp. Han fløy for å hente noe hos en annen gård 30 min unna gården, da han fløy over åkeren sin var det ingenting der og da han fløy tilbake så han denne nydelige dekorasjonen i sin egen åker. Han ante ikke hvordan det var mulig for han var jo bare borte i 1 time å ingen kunne umuli ha laget noe så vakkert og symmetrisk på en time, dette er ikke menneskelagd så hvem lager de da?

Nydelige formasjoner som fasinerer oss mennesker, det er ganske unikt. Kornsirkler oppstod på 70 tallet etter at en astronaut hadde sendt ut en beskjed i rommet for å se om han fikk svar, en kodet melding som beskrev Mennesket’s befolkning, vår planet, høyden vår, vårt utseende og vår oppførsel hittil beskrevet som vennlige. Første tegnet på svar kom 3 år etter han sendte denne kodet meldingen ut, men svaret vi fikk var kornsirkel. Hva er meningen vi skal forstå med disse kornsirklene, prøver de å ta kontakt med oss?

Dette er da en av de mest synlige tegnene på det vi kaller Aliens, denne kornsirkelen er formet om til ett ansikt, men ikke menneskelig om man ser nøye etter, denne formasjonen ble lagt på under 2 timer i dagslys. Noen turister som var ute å kjørte å kikket rundt omkring la merke til 3 merkelige lys ute på åkeren, som lynkuler som hoppet bortover åkeren. Turistene fulgte med disse lysene helt til de forsvant å da de forsvant så de at kornet la seg ned i en slags type formasjon, de kjørte inn mot gården og sa ifra til bonden som fikk ett helikopter til å komme å se på hva som hadde skjedd med åkeren hans.
Da de fikk se dette sjokk bildet som ble sendt utover på nyhetene og alt ble befolkningen livrede å lurte på hva i ale dager er det som skjer? Er dette en formasjon som er laget av de såkalte Aliens? Noen sier dette må være magnetiske felt men finnes det virkeli magnetiske felt så kraftige at de klarer å formere ett ansikt som ikke er menneskelig en gang, å hvordan oppstår alt så symmetriske? Det vil vi antageligvis få svar på dette bildet!

Her ser man tydelige ting å tegn på at dette er ikke menneskelagd å heller ikke magnetiske. Det er fysisk og psykisk umulig å lage dette bildet på under 4-5 timer, denne ble laget på så kort tid om natten. Nattemørket er mye kortere hos Amerika enn hos oss i Norge, å denne formasjonen var der ikke på kvelden da bonden gikk over å sprøytet åkeren sin. I sirkelen ved siden av Alien bildet er det en kodet melding, en mann ved navn James Springers studerte dette bildet nøye å la merke til den kodete meldingen i sirkelen ved siden av.
Han studerte nøye kode meldingen å la merke til at vi har fått vårt svart på kode meldingene astronauten sendte ut. Meldingen bestod av disse ord -> ”Vi er fra en annen klode enn dere flere galakser unna, våre tegn har vært tegn på vennlighet men ved ingen svar ser vi ingen vennlighet tilbake og tenker som så om dere humane tingser at dere er beskjedne eller bare ikke vil ha kontakt så om dere vil svare kanskje vi kan komme til en enighet. Melding slutt.”
Ingen forstår denne beskjeden så mye som du sikkert tenker nå, hva mener de med dette? Er de krigs tørste? Eller er dette en melding som viser tegn til liv andre steder, eller kanskje noen prøver å lure oss? Noen svar er enkle å finne mens andre ikke, i disse kornsirklene har de funne mye rart som mange funderer på.

Som f.eks kornet i kornsirklene, se på måten de er bøyd på. Som vanlig på denne tiden av året (når kornsirklene oppstår) er kornet stivt og bøyd i vindens retning, men når kornsirklene oppstår er kornet rettet på en rak linje å ikke bøyd mer. Når kornet er så stivt så pleier det å knekke i 2 deler når noen prøver å rette det opp. Eneste som kan klare og rette opp ett bøyd korn når det er stivt er en meget sterk varme å ett spesielt metall som kornet tar næring av å mykner det til. Eksperter som har vært på kornåkrer å studert kornsirkler har funnet masse metall som ligger rundt om i sirklene, men.. i midten på sirklene er det nesten ikke noe som helst spor av metall, det er kun i kantene på kornsirklene man har funnet masse spor av metall.

Se på alle disse nedover å se om du finner forfalskingen!
Nr1. Blomst formasjonen.

Nr2. Silbury Hill 2001

Nr3. Female Creation

Eller Nr4. Creation from heaven

Ja det er ganske enkelt, om man ser etter så vises det hva som er ekte og hva som er falskt. Selvfølgelig er det kandidat 3 som er falsk det er noe alle kan se, kornene ligger ikke symmetriske også ligger de hulter til bulter så hvordan kan alle de andre være menneskelagd?
Nr 3 som er menneskelagd er den som er unøyaktig med tall og regning også, og attpåtil brukte de som lagde den 3 dager på den lille ”crop” sirkelen som ett unaturlig vesen ville lagd på 20 sekunder.

Denne sirkelen ble lagd om natten mens en mann ved navn David Greoff bestemte seg for å filme disse såkalte Aliens som lager sirklene.
Midt på natten hørte han en merkelig summelyd utenfor teltet, han skyndte seg med kameraet under armen ut og startet å filme straks han kom utenfor teltet mot åkeren. Det han filmet er det ingen som tror på, filmen har jeg her å dere kan se på den å dere vil ikke tro deres egne øyne. Han filmet disse lyskulene som fløy over åkeren å laget denne kornsirkelen på under 2 sekunder, den kornsirkelen på bildet ovenfor er den som ble laget, dette her er filmen som alle ble sjokkert over da de fikk se den, se den å bli redd!
http://www.youtube.com/watch?v=JDidNzQ12ZY

Så kommer enda ett sjokk, noen uker etter at denne Alien ansikts formen dukket opp i åkeren til Andersson, som bor rett ved siden av en romstasjon og satelitt, dukker enda en rar formasjon opp som sjokkerer alle sammen i romstasjonen som filmer hele formasjonen.
Formasjonen oppstod på under 1 time og ble gjort sakte av disse såkalte ”lynkulene”. Denne formasjonen ligner sinnsykt mye på den som astronauten sendte ut for over 20 år siden ut i rommet.
Tavlen han skrev på var skrevet i samme koder som de han brukte ved sin første beskjed ute i rommet, han skrev om Befolkningen, høyden vår, navnet på kloden, tegnet mennesket slik det så ut og underskrev med en kodet H for Human. På tavlen vi fikk til svar klarte James Springers å tyde disse sakene; Befolkning, Høyde 1.53, masse navn på forskjellige kloder som vi ikke har hørt om og en tegning av slik de ser ut, med store øyne og liten kropp å lite hode. De underskrev med ett merkeli underskrifts merke som de har sendt oss før de sendte ut denne beskjeden i en åker nær London. Altså denne underskriften på bildet nedenfor!

Så kommer en veldig ekkel utregning av disse sirklene, en forsker som har forsket på disse sirklene har funnet ut meget skremmende informasjon som gjør oss enda mer sikre på at dette kan umulig være en magnetisk fusjon som har laget disse sirklene på åkrene og at dette er nødt til å være noe intelligent som har laget dette.
Forskeren Davis Matthews klarte å finne ut at sirklene har 5040 formasjoner inni seg, om man ganger 1*2*3*4*5*6*7 får man dette tallet. Og sirklene har alltid samme diameter, 7920, som er 8*9*10*11.
Plusser man sammens 5040 + 7920 = 12960, det er netopp dette som fikk de kristne og bibelske til å tro på at kornsirkler er satans verk for om man ganger 6*6*6*6 da får man nemlig dette slutt tallet.
I bibelen finner man ut at aliens er samme som satan, de mener aliens er en formasjon av folke slag som jobber under satan, men i følge human tro sier de at dette kan umulig være satan siden satan har kun 3 gange 6 i sitt siffer, så da ble de kalt utenomjordiske humaner som vi ikke trenger være redde for. Men trenger vi virkelig å tro de ikke er farlige? Har man sett klodenes kamp ser man hvor smarte, intelligente og utforskende romvesen er. I den filmen handler det om en familiemann som prøver å redde sin familie fra utryddelse, i begynnelsen av filmen får man se ett sort hull i himmelen som sender ut 7 lyn nedslag på ett sted midt i gaten. Da hovedpersonen drar for å se hva det er reiser en stor metallisk robot seg opp fra bakken og starter med utslettelse av mennesket, han skjønner fort dette er utenomjordiske vesen, men de har planlagt lenge å utrydde jorden for gjennom hele filmen får vi se hvor nøye planlagt angrepet er. Det som hindrer mennesket i utryddelse er bakterier som romvesene ikke tålte i slutten, har de tålt bakterier hadde jorden vært utslettet. Men denne filmen er lagd av Steven Spieldberg, han er meget intressert i romvesen og slike ting men han tror ikke på disse skapningene som om de eksister han bare elsker å lage filmer om de slik han tror de ser ut.


Kornsirkler blir mer og mer diskutert ettersom de dukker opp, en bonde som bor i Hampshire opplever opptil 3 forskjellige formasjoner hver uke, de forsvinner etter noen dager også dukker det opp nye vakre og symmetriske sirkler på åkeren hans. Noen intervjuet han å lurte på hvorfor disse er så spesielle og forskjellige fra de andre.
Ingen vet noen ting men han sier at kornet hans har vokst 75% mer de siste årene etter at kornsirklene har dukket opp.
Hvorfor påvirker kornsirklene åkeren hans og får avlingen høyere opp i standard? Hva er dette metallet kornsirklene har i seg, og hvorfor blir åkeren til denne bonden utsatt så mye for kornsirkler? Mye spørsmål man ikke klarer å besvare, mange sier de har svaret på kornsirklene men hvordan er det mulig at det er en elektrisk kjernekraftverk eller en energisk tornado som klarer å lage disse sirklene så vakre, symmetriske å bli om til de akkurat samme tallene som alle har?
Noen har funnet ut at disse kornsirklene er medisin for syke kropper, en kvinne på 46 år hadde kreft og hadde bare noen måneder igjen å leve, legene sa det ikke var mer de kunne gjøre. Men hun hadde hørt om disse kornsirklene og dro dit for å oppsøke hjelp å se om det gikk, bonden fulgte henne ut til midten av sirkelen og ba henne legge seg ned og hvile. Hun la seg ned, slappet helt av å lå inne i 30 minutter til hun begynte å føle seg kvalm, hun reiste seg opp og løp ut av sirkelen og trodde hun skulle spy. Men da hun kom ut av sirklene forsvant kvalmen og hun følte seg ung og sprek, det føltes ut som om hun ble 20 år yngre. Da hun hadde vært der inne å snakket med bonden etterpå fortalte hun alle de følelsene hun fikk inne i kornsirkelen og om kvalmen hun fikk som gjorde til at hun måtte løpe ut. Bonden fortalte henne om metallet som er blitt funnet rundt om i kornsirklene og alle de andre som hadde vært der inne opplevde mye rart og uforklarlig. En synsk kvinne hadde vært der inne og opplevde syn ifra fortiden sin, en mann som var steril klarte å lage barn med samboeren noen uker etter at han hadde vært der inne. Kvinnen oppsøkte lege for å kunne se om hun hadde blitt forandret, underlig nok fant han ikke svulsten hennes, den var blitt borte på uforklarlig vis som legen ikke kunne forklare. De undersøkte henne nøye med røntgen men kreften hennes var borte, noen år senere etter ett par undersøkelser fant de ut at noe måtte ha drept svulsten å fjernet den fra henne, det forklarte de underlige følelsene hun fikk og kvalmen som jaget henne vekk fra sirkelen. En gravid kvinne som gikk inni sirkelen ble meget kvalm og fikk black out flere ganger når hun sto der inne, etter undersøkelser av kvinnen fant de ikke spor av foster eller en eksistens for at hun hadde vært gravid i det hele tatt, ingen kan forklare hvorfor barnet og dets spor var blitt borte men kvinnen fikk aldri barn igjen etter hun hadde vært inne i korn sirkelen. For hver kornsirkel som oppstår å turister vil oppleve fortid eller noe annet mystisk, henger bønder opp skilt om at gravide kvinner eller de som vil bli gravide ikke kan gå inn i sirklene for vi aner fremdeles ikke hva som er inne i sirkelen og siden flere gravide kvinner har mistet foster når de har vært der inne viser det seg å være farlig for enkelte å være inne i sirklene.
Så kommer de skumle analysene som viser at sirkler er en form for healing, noe som vi på norsk kaller sykdomsredende. Noen forskere tror kornsirklene er gaver fra romvesener som vil hjelpe jorda i å hindres for å bli utslettet eller for å hjelpe humanismen i å gå videre.
Uforklarlige ting fortsetter å hende i kornsirklene å nå for tiden opplever vi mer og mer av kornsirkler. Vi har også fått kornsirkler i Norge i Agder, der har forskere lagt merke til merkelige lynkuler som sirkulerer over kornsirklene og kornsirklene endrer seg på uforklarlige vis. En ung bonde var ute på åkeren sin en natt med 3 venner for å se etter noe de hadde sett som lignet på lyn kuler, plutseli 3 meter unna ham oppstod en slik lynkule inne i kornet hans. Vennen sto og så på og måpte bare, han satt seg ned på huk å kikket nærmere på hva dette kunne være, kulen var formet som ett lyn men var ikke så veldig varm. Vennene ropte på ham å ba ham filme dette siden han hadde med seg filmkameraet for å filme sensasjonen. Han hørte dem ikke, satt bare å stirret på kulen som svevde rett foran ansiktet på ham i 30 sekunder før den oppløste seg selv. Han reiste seg å vennene begynte å klage på at han ikke filmet, han kikket forundret på dem å sa; Jeg er jorda’s hersker og denne åker blir min siden min far får kreft i 2005 og jeg overtar gården å selger dypt på kornsirkler å dere mister mitt vennskap. Vennene ble forundret over hva han sa, han besvimte og de tok han med seg inn på gårds huset. Han våknet til 3 dager etterpå å husket ikke noen ting av hva som skjedde der ute på åkeren, ikke noe av det han sa eller hva han hadde sett. I 2005 døde guttens far, hans venner gikk fra han for hans grådighet å han har tjent en formue på kornsirkler som har oppstått i hans åker. Det som skjedde den kvelden på åkeren i 2001 er det ingen som vet, fikk han synske aner fra den lyskulen eller var det bare tilfeldigheter? Ingen som vet men kornsirkler har hatt denne virkningen på mange andre også.

Kornsirkler er og blir mysterium, er det ett tegn fra en annen planet eller en annen verden som prøver å ta kontakt? Er det magnetiske felt som får til disse? Tro hva du vil men jeg har en følelse av at noen følger med oss hvor enn vi går og hva enn vi gjør.
Jeg tror ikke på romvesen, men hva annet kunne forårsaket dette?
Ikke vet jeg men noe mystisk er på gang, å jeg håper vi en dag finner mer ut om disse kornsirklene og at alt kommer på plass for oss en dag.
Vi finner mer ut av disse sirklene for hver dag som går, og vi forsker mer og mer på disse så en dag vil vi få svar!
Skrevet av Mona Olsen – 06

65 kommentarer In " Kornsirkler!! :O "
RSS-strøm med kommentarer til dette innlegget. Tilbakesporings-URL
januar 12th 2007 at 3:28 pm
Jeg tror på dette med utenomjordiske vesner.
Skremmer ikke meg (mer).
Tror de kommer til å vise seg mer synlig for menneskene etterhvert som årene går.
Innteressant emne du tar opp.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 12th 2007 at 3:30 pm
det er Batman!
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 12th 2007 at 3:32 pm
#1 – du tror på ett annet liv der ute ja=) samme her, er ikke skummelt men spennende egentli på en måte! Håper de kommer frem mer synlig å at de er vennlige ihvertfall=) hehe…
Takk
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 12th 2007 at 3:35 pm
Det rare er jo måten de tilsynelatende dukker opp på?
Vi har jo hørt om historier hvor studenter har gått i åker’n med senterplugg. line og planker og presset kornet ned i et mønster, men -
mange av de avbildede “kornringene” er av en slik størrelse og i et så intrikat mønster at man vanskelig kan se hvordan noen kunne lage slikt med enkle hjelpemidler.
De er også svært konsentriske, – flotte geometriske mønsere som det vil ha tatt svært lang tid å lage. Særlig om det gjøres i ly av mørket.
Og så er det vel slik at mennesket ikke kan oppheve tyngdekraften riktig ennå? Og tråkker man i en kornåker, så blir det gjerne spør. Disse mønstrene kerever deltagelse av mange mennesker (mange spor), men slikt kan man ikke se antydning av?
Litt merkelig, ja!!!
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 12th 2007 at 3:40 pm
Ja jeg tror på de.
Det som har skjedd meg fra jeg var liten er liksom det man ikke prater om.
Og jeg visste ikke hvem de var,men jeg VET de finnes.
Sier man dette for høyt blir man sett på som GAL.
Hehehe ja jeg er vel litt gal,men oss som er litt sånn gal sier at de gærne har det godt.
Hehehehehe.
Ha en flott helg!
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 12th 2007 at 3:40 pm
#2 – hehe du tror det ja=P
#4 – ARGUS37, det er ganske ekkelt å merkeli slike ting. men man kan ikke finne spor av menneskefotspor inne i sirkelen, å kornet er som regel stivt og bøyd når kornsirklene oppstår, når en kornsirkel oppstår retter kornet seg opp selvom det er stivt å det er mange forskere som har blitt skremt av dette.
for om kornet hadde vært stivt ville det brukket når man har prøvd å rettet å det :/ skummelt!
men jeg tror altså på romvesner, har selv tenkt å dra til london for å se litt på disse kornsirklene og sånt, oppleve dem selv på en måte=)
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 12th 2007 at 3:46 pm
Kreative bønder, bondekunst…
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 12th 2007 at 3:56 pm
#7 – Forklar da hvordan en bønderne klarer akkurat de perfekte tallene og hvordan han klarer å strø metall over hele åkeren å hvordan kan han klare dette på under 1 time? prøv selv da og film prosessen,da kan jeg tro deg
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 12th 2007 at 3:59 pm
# 7 ElWooD
Herav følger at mange bønder fikk meget i Geometri og at de har lært å oppheve tyngdeloven?
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 15th 2007 at 12:20 am
wow jeg er romvesen gal å etter å lest dette ble jeg kjempe fasinert ass…
skikkeli rå bra skrevet, å bare fakta:D
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 15th 2007 at 11:09 pm
#10 – Hehe:) Takktakk
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 15th 2007 at 11:21 pm
Ja om noen lurer så finnes d nå en så kalt video av et intervju av et romvesen som er blitt tatt på area 51. Har selv sett den..filmen er mistenkeli mørk, å romvesenet akkurat likens som romvesene i independents day…så jeg vet ikke jeg… filmen finnes på google video…
noen mener den er ekte,andre ikke…
æ ane ikke æ..tru ikke d men
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 15th 2007 at 11:23 pm
Kult, finn søkeordet å jeg vil finne den:) den vil jeg se, hehe…
Men tror du på aliens da?
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 15th 2007 at 11:25 pm
æ tru på aliens ja..har ikke vi hatt denne samtalen nettopp…jo faan,sist du var på besøk..rett etter dere dro så fant jeg videoen på nettet…hehe
bare å søke på aliens
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 18th 2007 at 12:15 pm
# 14 -Hehe okaj da ska æ prøve på å finne videoen æ:D hihi.. Ja vi er søstrene som tror på alt vi tru æ:P hehe:D
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 18th 2007 at 12:53 pm
Jeg rakk ikke å lese alt du hadde skrevet, men jeg vil kommentere det lille du skrev om numerologi. Numerologi er i seg selv latterlig spekulativt, nettopp på grunn av at man kan finne akkurat den sammenhengen som passer.
Jeg tror for øvrig at vedkommende som har regnet på dette bør sjekke kalkulatoren sin litt (med forbehold om at du har gjengitt det feil). 6×6x6×6 er 1296, altså en tier-faktor mindre enn tallet som oppgis (12960). Dessuten er 6666 ikke satt i sammenheng med Satan. Det er derimot 666.
Før du begynner å tro for mye på det folk har å si om kornsirkler kan det være smart å øve seg på litt kildekritikk. Legg gjerne ut en link til der du henter opplysningene dine fra også.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 18th 2007 at 12:57 pm
Har sett om dette på tv nokre gongar, og det fasinerer meg meir og meir. Det er ganske uforklarleg, rett og slett. Blir spennande å følgje med vidare på dette.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 18th 2007 at 1:24 pm
#: monaloona
“Kornsirkler oppstod på 70 tallet”
Det er ikke riktig, det finnes beskrivelser av fenomenet som er hundrevis av år gamle.
—-
Dette er noe som savner en god forklaring. De som mener å ha det må samtidig kunne bruke denne forklaringen til å gjøre det selv. Det er blitt forsøkt uten hell. Imidlertid ser det ut til å herske en del oppfinnsomhet i kornsirkelmijøene siden den teksten som skal være dekodet ut fra den runde skiven på bilde #4, – ved å tolke den som binærkodet ascii,også har blitt tydet som noe helt annet enn det du skriver her. Faktisk som en advarsel mot å tro på “falske budbringere”.
(ascii: American Standard Code for Information Interchange).
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 18th 2007 at 1:30 pm
jasså, du så denne dokumentaren på tv’en her om dagen du også? ;o)
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 18th 2007 at 5:03 pm
#19: Bygdefjompen
Jada, for andre gang. Den ble sendt i høst også. Det som forbauset meg mest av alt er at det ser ut til at seriøse vitenskapsmenn ikke vil ta i dette fenomenet med ildtang.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 19th 2007 at 12:49 am
Dere unge må være forsiktige så dere ikke blir ledet vill. Jeg somskriver dette, har levd en stund. Jeg har bl.a militær bakgrunn, og vet med sikkerhet at kornformasjonene ikke er laget av mennesker. Jeg har studert dette og UFO i over 20 år. Det er Satan som er ansvarlig for dette. Han prøver å forføre mennesker. Dette er det advart kraftig mot i bibelen. Se: innsyn.com.
Det er et av tegnene på Antikrist’s komme.
Se http//:members.tripod.com/~ufoisrael
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 19th 2007 at 9:30 am
Ja, det er helt utrolig.. Og ved å se på denne siden din, blir vi bare mer og mer forundret over alt sammen. For det kan jo faktisk hende at det finnes noen “vesner” der ute som prøver å ta kontakt med oss!! HJELP
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 19th 2007 at 4:44 pm
#16 – men syns du ikke det er likevel rart at de sifrene som du netopp skrev er likens med + svarene?
#17 – Ja jeg vet, blir mer og mer spennende:)
#18 – De begynte ikke å oppstå på 70 tallet, de begynte å oppstå mer og mer på 70 tallet enn de noen gang hadde før.
jeg tror ikke på falske budbringere, som sagt forklar dette bedre du da om du ikke tror på det?
#19 – Hehe ja jeg så den å ble så sinnsykt fasinert at jeg måtte lese mer om kornsirkler å fant mye innpå internett om dette,skikkeli spennende og skummelt:-)
#21 – Huff da skummelt, men hvorfor lager satan aliens formasjoner å hvordan vet satan om kodene som astronauten sendte ut på 70 tallet som vi senere fikk svar på? har satan svart oss på en kodet mld som ble sendt ut i rommet?
#22 – Ikke sant, skummelt å ekkelt å tenke på=S men sikkert ikke farli vil jeg tro
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 19th 2007 at 4:48 pm
Bare tull og vas. Jeg har sett flere dokumentarer om dette i bl.a. discovery channel. Det er ikke noe problem å lage disse korn sirklene og det tar heller ikke lang tid. Disse kornsirklene har blitt motbevist gang på gang. Men visse folk lar seg jo alltids lure…
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 19th 2007 at 8:18 pm
Jeg tror på kornsirkler og aliens og vil gjøre det uansett hva folk sier. Mennesker kan umulig stå bak fantastiske, avanserte kornsirkler med utrolig geometri som dukker opp i løpet av timer.
Matematikere, forskere og filosofer – de er alle fascinert av den avanserte geometrien.
Det finnes hundrevis av filmer hvor folk har filmet lysende kuler sveve over kornsirkler. Kan så mange normale mennesker stå bak dette? Hva med alle de som forteller om kornsirkler som har dukket opp i løpet av times, til og med minutter? Militære helikoptere har fløyet over en åker og litt senere fløyet tilbake, for så å få øye på en kornsirkel i åkeren som ikke var der før.
Skulle de virkelig lyve om det? Skulle intelligente, fornuftige folk over hele verden lyve om alt dette? Alle de millioner observasjonene folk har fortalt om, skulle alle disse millioner menneskene lyve om alt dette? Hva, i så fall, er POENGET med det?
Og dessuten… er det ikke mer sannsynlig at smarte, utdannede matematikere har LITT mer IQ enn oss normale mennesker? Det er mange av dem som tror på det, og forsker på det. De er jo ikke dumme…
Og det våset om at “kornsirkler har blitt motbevist gang på gang” er tull. Folk har kanskje PRØVD å motbevise det, men ingen har enda klart det; da ville jo tross alt all forskning på kornsirkler stoppet, hvis det ble motbevist.
Og forresten; det er jo logisk å tro at vi ikke er alene i verden?
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 21st 2007 at 11:16 pm
#24 – bevis det da, sett opp ett kamera å lag en kornsirkel på under en time med likt areal og likt antall figurer inni som en vanlig kornsirkel? gjør du det på under en time da er jeg imponert og tror deg..dessutn er det på discovery bare bullshit,de sier ting for å ikke skremme små barn
#25 – Vell sagt,Jeg er helt enig med deg:) Vi kan jo umulig være alene i verden, å en dag vil vi finne utav dette,kansje vi tilogmed får besøk en dag=O den dagen blir jeg kjempe glad egentli, for da vet jeg at vi ikke er ensomme ute i universet:) hehe
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 29th 2007 at 12:15 am
Jeg leste akkurat “Kornsirkelmysteriet” av Rolf Kenneth Myhre, jeg må bare si at det er fasinerende!
http://www.rolfkennet...
Jeg tror ikke dette er utført av noen mennesker med tau og planker. Men jeg tror at det er menneskeskapt ved hjelp av avansert teknologi.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 29th 2007 at 12:20 am
siden jeg tror på et liv utenfor vår jord så kan jeg ikke si annet enn at dem er utrolig flinke
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 29th 2007 at 12:28 am
#26
Det man trenger for å lage en kornsirkel er en forhåndberegnet tegning om hvordan den skal se ut(beregninger om hvordan man skal gå o.l.). Trepinner med et tau på hverside av trepinnene. 2-3 folk. Og vips så kan man glatt lage det mest kompliserte av kornsirkler på glatt under 1 time. Det er allerede gjort av ulike forskere i dokumentarer. Så selv gidder jeg ikke å utføre det.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 29th 2007 at 8:18 pm
#27 – Jeg er helt enig, det han rolf kenneth myhre hadde skrevet ble jeg meget fasinert av.
#28 – hehe helt enig
#29 – Vettu det har jeg og sett, men faktisk da jeg så den komentaren så brukte de 4 dager på å lage den kornsirkelen, å forskere sier at det er KLIN UMULIG å lage en kornsirkel på under 4 dager slik perfekt og riktig oppmålt som de vi finner å åkrer overalt i verden. Så det er sagt,det du har sett er bare tull og vas, er du for redd til å tenke på at det Faktisk KAN være liv der ute? Jeg bare spør?
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 30th 2007 at 11:05 pm
Kjære monaloona. Selv om det IKKE er mennesker med trepinner som er ute å har det arti, så kan det vel være mennesker som utfører dette!? Kjenner du til all teknologi som finnes i vår verden?
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 30th 2007 at 11:12 pm
#30
Jeg har da sett dokumentarer bl.a. fra de som står bak mange av de sirklene. Men nok om det, jeg vet at det glatt kan gjøres på nokså kort tid (så lenge man er mer en 1 person selvfølgelig).
Når det kommer til at du sier jeg er redd for å tenke på at det er liv der ute så er det langt ifra sannheten. Jeg tror tvertom, med nokså stor sikkerhet, at det finnes liv der ute. Universet er for stort for at det bare har utviklet seg liv her, vil jeg tro. Om det er intelligent liv, primitivt liv osv. er en helt annen sak.
Men at romvesener kommer til jorda og lager mønstrer i korn-åkerer er jo helt absurd.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
januar 31st 2007 at 9:25 pm
#31 – Jeg har ingen tro på at det er mennesker, kan være menneskelige ting som gjør det men ett menneske kan vel ikke klare dette på under 1 time, å så du videoen egentli?
#32 – Hvorfor er det absurd? Vi laget spor på månen og mars, kansje de syns det er absurd at vi gjorde det de også?
*ler*
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 3rd 2007 at 2:51 pm
#33
Jeg har sett videoen. Men den er desverre allerede debunka (tror jeg).
Crop Circles 6:
http://www.youtube.co...
Jeg mener fast bestemt at kornsirklene er menneskeskapt, men med avansert teknologi.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 5th 2007 at 6:04 pm
#34 – den er ikke debunka, de viste den på tv tilogmed
jeg tror ikke de er menneskeskapt, fordi jeg har lest og sett masse dokumenter om de og etter det jeg har lest er det klin umulig
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 5th 2007 at 7:22 pm
#35
Men du har vel ikke peiling på hvilken teknologi som finnes i vår verden. Nå nylig viste USA fram “varmestråle-våpen”.
http://www.dagbladet….
I tillegg har du prosjekter som HAARP, MK-Ultra, Active Denial System (ADS) osv.
Så du bør ikke benekte at det er menneskeskapt.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 8th 2007 at 10:04 am
Driit kult alts
Skal ha om dette i en skoleoppgave, så du hadde mange fine bilder og beskrivelser ;D
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 13th 2007 at 7:14 pm
#36 – jeg tror ikke noe på at det er menneskeskapt,ihvertfall ikke når vitenskapsmenn sier at det er UMULIG!
#37 – Så koseli da
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 13th 2007 at 7:43 pm
Veldig fint innlegg, og veldig fine bilder, men jeg savner referanser.
Numerologi syns jeg er bare tull, og kornsirkler har jeg aldri sett selv, derfor vet jeg ikke helt hva jeg skal tro om dem. Men, jeg er overbevist om at vi ikke er den eneste formen for intelligent liv i universet. Universet er simpelthen så stort at det ville være usannsynlig.
Som barn så jeg en UFO. Det lignet ihvertfall ikke på noe fly jeg vet om. Med tiden har minnene bleknet, og nå virker det nesten som en drøm…
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 15th 2007 at 11:47 pm
#39 – Takk, nja numerologien er ikke så veldig inntelligent men den gir litt mening å skrekk da,ihvertfall hos forskerne de mener at det betyr noe. men ikke vet jeg. ja jeg er og overbevist om at vi ikke er alene her i dette store univers, du får massere hodet å bringe frem minnene for nå bl jeg nyskjerrig på hva du så:-) hehe..
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 15th 2007 at 11:55 pm
Kornsirkler er ikke laget av mennesker. Dokumentarene er spennende og utrolige, men en av dem viser lyskuler som kreerer kornsirkler slik det fremkommer i filmen. Visst er det annet liv
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 15th 2007 at 11:59 pm
#41 – ja ikke sant,er helt enig:-)
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 16th 2007 at 12:06 am
det er ei kjend sak at dei fleste av desse kornsirklane rett og slett er mediestunt. Men dei som ikkje er det, er rett og slett utrulig interesant. Las om dei på fleire nettsider og har sett eit par dokumentara på discovery channel. Fascinerande!!: )
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 16th 2007 at 12:11 am
#43 – hehe ja ikke sant,jeg vil tro noen er blitt laget av mediestunt,men de har sikert blitt laget på utrolig lang tid for noen forskere har prøvd ut dette å de klarte å lage en perfekt lignende kornsirkel på 5 dager,mens de ekte blir laget på noen sekunder;-) så det er ganske fascinerende ja!
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 16th 2007 at 12:28 am
Kornsirkler fasinerer meg noe helt sykt!
Det er så spennende og uforklarlig.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 16th 2007 at 2:39 pm
#45 – Ja jeg begynner å lure på om vi vil snart få se noen besøke vår moder jord:O hehe
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 21st 2007 at 2:41 pm
En fantastisk blogg, dette er så spennende at jeg blir gal!
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 28th 2007 at 12:42 pm
hvis det er mennesker som har laget kornsirkelene, er jeg oppriktig imponert over teknologien vi har i dag.
Mennesker har blitt virkelig dårlige når de har gått inn i kornsirkler, noe som man selvfølgelig kan forklare med psykologi.
Men hvordan de som lager dem kan få mye ellekrtisitet til å kortslutte i og rundt sirkelen er virkelig imponerende.
En ordentlig kornsirkel kan ikke lages med hyssing og planker, det kreves varm damp for å få kornet til å oppføre seg på den måten. Kornet er ikke brukket men bøyd. “Teorien om intens hete er knyttet til at på affisert korn er
stilkenes leddknuter (”knokkelpartiet”) sterkt oppsvulmede. Den
fremste forskeren har foreslått mikrobølgestråling (Levengood,
1994). Haselhoff fant at jo nærmere kornsirkelens sentrum en
affisert stengel hadde vært, dess mer oppsvulmet var
knuteleddet.” (kopiert ut fra Rolf Kenneth Myres artikkel http://www.kornsirkle...
En annen ting er at kornet inni kornsirkelen oppfører seg annerledes enn kornet på utsiden.
jeg tror ikke det er mennesker som har lagd så mange av disse, klart noen er menneskelagd bare tenk på alle pengene de kan tjene på det…
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 28th 2007 at 10:13 pm
DU ER GÆREN. dette er noe menneskelagd, for å trekke turisme, tjene penger på å lage publisitet rundt det, og selge bøker og blader. de tjener åenger på folk som deg, dette er bare en proff spøk. les litt om astronomi og avstander, litt kjemi, så skjønner du dette du og
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 1st 2007 at 12:33 am
Det er en grunn til at de fleste kornsirker er geometriske figurer. Med en påle og et tau har du i praksis en kjempestor passer (som kan doble som en linjal hvis du på forhånd har merket av de lengdene du trenger). Alle som fulgte med litt på ungdomsskolen vet hvordan man kan konstruere stort sett hva som helst med passer, linjal og en liten dose geometrikunnskap.
Hvor stor og komplisert en korsirkel kan lages, og hvor fort den kan fullføres, avgjøres bare av antall personer som er med på prosjektet. Desto flere som er med, desto raskere og større kan de lages.
Fotspor er ikke noe problem å skjule. Se litt nøyere på bildene og du vil se at det går traktorspor gjennom kornsirklene, lette å følge inn og ut av åkeren.
Videoen som er omtalt tidligere er allerede avkreftet av mannen som filmet den (see videolink hos #34 – http://www.youtube.com/watch?v=3eSLNaYXidU). Litt dårlig kvalitet på YouTube, men her vises det faktisk hvordan videoen er laget. Legg også merke til at kamerastandpunktet ikke endrer seg verken før eller mens kornsirkelen lages. Er det ikke litt tilfeldig at kornsirkelen åpenbarer seg nøyaktig hvor han har pekt kameraet på forhånd (og hvorfor skulle noen filme rett ned på en tom kornåker i utgangspunktet?)
Noen trekker fram at den elektriske spenningen i en kornsirkel er lavere enn utenfor kornsirkelen. Dette er ganske enkelt fordi stående korn virker som små antenner som lettere sprer elektriske ladninger enn liggende korn.
At korn sirkler faktisk blir liggende nede når du tråkker det ned med en plankebit kan du enkelt teste selv. Ingending mystisk med det. At bruddene på slikt nytråkket korn ikke er helt likt med det som finnes i kornsirkler er heller ikke så rart. Sjekk heller tilbake en dag eller to etterpå når kornet har forsøkt å lege skaden det har blitt påført. Ligger det enda lengre vil både brudd og kornledd se enda merkeligere ut fordu korn, som alle planter, vil strekke seg mot lyset. leddene vil dermed vokse mer på ene siden enn på andre i et forsøk på å rette seg opp.
Til slutt kan du sjekke http://lug.oregonstat...
Med mindre du tror romvesen har kommet til jorden for å fortelle oss at Firefox er bedre enn Internett Explorer så er vel dette et bevis på at også mennesker kan lage kompliserte kornformasjoner. Her brukte man 24 timer på å fullføre den, og dette var nybegynnere.
ingen (eller iallefall veldig får) tviler på at mennesker greide å bygge pyramidene for 3.000 år siden med svært begrenset teknologi. hvorfor er det da så vanskelig å tro at vi skal greie å lage et mønster i en kornåker?
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 6th 2007 at 6:50 am
#50
Det er ikkje umulig å lage en kornsirkel med litt avansert mønster nei. Men når ein ser nærmare på Firefox sirkelen er det enorme forskjellar i nøyaktighet. Ja dei er amatørar, men meina du å seie at det er usansynlig mange mennesker som jobber ilag og spring rundt om i verden og laga kornsirkla?
Ikkje nok med at dei gjer det. Det er heller ikkje snakk om noke “ungdomskulepassar geometri”, det er avansert geometri blanda med en veldig høg kreativitet. Så du meinar at det er professorar i matte av høgre grad som har laga seg ett team for å holde århundrets Aprilspøk?
Og til deg som sa at menneske muligens har teknologien til å gjere det her, ka med menneske sin teknologi på 70 tallet? Aldri om det var menneskeholdt teknologi på den tida.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 6th 2007 at 1:32 pm
#51 – Jeg er helt enig med deg;) Bra sagt! ;D
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 6th 2007 at 1:34 pm
Supert innlegg!
Stå på, men må si en ting..
På 1800 tallet hadde de jo ingen teknologi, så hvordan greide de å lage kornsirklene da? bare lurer til alle de som skriver at mennesket har lagd disse! Tenk på det dere..
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 6th 2007 at 1:39 pm
Jeg tror på det programmet jeg så hvor et par personer demonstrerte hvordan de brukte å lage korsirkler.
MEN:
Det finnes noen helt runde kornsirkler, som bare er sirkler.
De er ikke så store og de ble kalt for hekseringer/alveringer.
De skyldes en type sopp i jorda.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 6th 2007 at 1:40 pm
#53:
Det er sikkert snakk om hekseringer, som jeg nevnte i #54.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 6th 2007 at 1:41 pm
(men hvem vet? kanskje det finnes noen ekte UFO-ringer blant de falske)
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 8th 2007 at 2:42 am
sjekk ut circlemakers.org
dei er ganske dyktige
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 8th 2007 at 2:56 am
Interesante urls
http://www.bbc.co.uk/...
http://ourworld.compu...
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 8th 2007 at 3:46 am
Etter en del lesing rundt om på nettet har jeg komt frem til den konklusjon at kornsirkler er 100% ekte.
Visst dere kikker litt rundt og ser etter kornsirkler laget av mennesker (litt vanskelig å finne, men kan kikke litt på circlemaker.org) Og sammenligner med bilder tatt av ekte sirkler og av falske sirkler er slående forskjellige. Du må lete lenge for å finne bra bilder av uekte sirkler for de vet at det blir alt for enkelt å se det er ujevnt osv. Ekte sirkler finner ein tusenvis av bilder zoomet inn på det minste korn.
Og bli heller ikkje lurt om dere leser om bløffmakere som påstår at de har laget de avanserte sirklene. De to herrene (har glemt navna) som påstod at de hadde laget sirkler helt siden 70 tallet i England har aldri klart å bevise seg i nærheten av å lage en noe som helst avansert sirkel. De feilet til og med i å rekonstruere en kornsirkel på papir. Lykke til med å tråkke den ned i korn da.
Og med litt lesing finner man fort ut om de mange dårlige forsøkene til nyhetskanaler i England og USA på å bevise at sirkler er menneske skapt som aldri er blitt sendt på tv. Grunnet av at de litt avanserte sirklene bare har blitt ett eneste rot.
Circlemakers.org er de flinkeste jeg har funnet ut som kan lage kornsirkler på mennesklig måte, men tilogmed de skriver på siden sin om rare lysballer som de har sett ut i kornåkrer mens de har jobbet.
De har også uttalt seg i media om en kornsirkel som oppstod over natten(husker ikke hvor). Og har sagt at det ville vert umulig å lage den sirkelen på en natt fordi en ville trengt 400 mennesker som jobbet i veldig intensfart. Noe som selvfølgelig sier seg selv umulig.
At alle kornsirkler blir laget av mennesker er tull og vås, tro noe annet så er man uviten eller redd for å tro noe annet. Etter utallige forsøk som er blitt gjort på å gjenskape noen av de litt avanserte sirklene så har alle feilet totalt. (selv om det er mange bløffmakere som prøver å stå på sitt og ta æren for mange ekte kornsirkler)
Hvem som lager kornsirkler er umulig og si, men det som hverfall er sikkert er at det ligger intelligens bak dem og at de ikke er tilfeldige mønster lagd av magnetiske felt e.l.
Det er laget flerfoldige teorier om hvem som lager sirklene. Utenomjordiske vesen, mennesker som lager dem selv gjennom det spirituelle, en kombinasjon av disse to og en rekke vitenskapelig teorier er blitt laget men, ingen av de kan forklare intelligensen som ligger bak sirklene. Og så er det en del forskjellige religiøse teorier.
Men alt vi kan gjør er å følge med å se hva som skjer fremover og håpe på at vi får svar på mysteriet en vakker dag!
Takk å farvel og husk å lese alt som står i media med ett øye
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 8th 2007 at 2:43 pm
#57 – Takk for tipset;)
#58 – hahah LoL, på den siste linken din der, der var det bilde av en kornsirkel de hadde laget, å man så den var driiiit falsk:P
#59 – Jeg er helt enig med deg;)
en dag kommer mysteriet til å løses, å det håper jeg skjer under min levetid her på jorden, håper vi finner ut av dette snart:)
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 8th 2007 at 2:47 pm
Vel.. jeg syntes nå strengt tatt at det bildet langt der oppe LIGNET på et menneskeansikt jeg da.
Forøvrig har du kopiert artikkelen, og da er det vel på sin plass å nevne kilder??
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 8th 2007 at 3:44 pm
#61 Grundes:
Ja det ligner litt på menneskeansikt men slik kunstnere ser på det ser de på det som ett alien;)
Har ikke kopiert artikkelen, skrevet helt selv, å kildene mine er vel bildene fra google og dokumentaren på tv norge for noen uker siden;) der fikk du kildene mine=P
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mars 9th 2007 at 3:42 pm
Is there a crop circle that couldn’t have been made overnight by a team of dedicated humans? A member of The Circlemakers, John Lundberg, can only suggest one example – a formation that appeared in Milk Hill in 2001. It had 409 circles and was nearly 300 metres across.
“If this formation was man-made allowing for time to get into and out of the field under cover of darkness the construction time left should be around four hours. Given that there are over 400 circles, some of which span approximately 20m in diameter, that would mean that one of those circles would need to be created every 30 seconds. And that’s not even allowing any time for the surveying, purely flattening, this formation pushes the envelope and that’s a MASSIVE understatement.”
link på #58
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
mai 7th 2007 at 11:18 am
meldingen du skrev til bildet med ansiktet av “vesenet” og skiven med meldingen var feil. Riktig melding er: Advarsel! Vi fra planeten Aksrjitagnma skal brukes deres solsystem til prøvesprengning av nyutviklede våpen. Vi anbefaler dere å flykte til nabosystemet umiddelbart. På forhånd takk. Meldig slutt. P.S Helvete eg gruer meg til POFen i morgen.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende
februar 15th 2009 at 3:43 am
De er fantastiske. Je ghar sjøl vært i en og tok med meg noen strå… de fortsatte å bøæye deg når de tørka. Korn tørker rett…
..det er jo ofte orber, og lys som svever omkring dem, ei venninne har en hel serie med bilder.
Tips oss hvis denne kommentaren er upassende